پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204872
افتتاح نمايشگاه "معرفي مشاغل" در فارسان
تاریخ انتشار : 1395/02/12 09:45:04
نمایش : 832
به منظور شناساندن رشته هاي فني و حرفه اي و مشاغل مربوط به اين رشته ها، نمايشگاه "معرفي مشاغل" در هنرستان ايثار فارسان گشايش يافت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار کيانوش بزرگ نيا ، معاون پرورشي مديريت آموزش و پرورش شهرستان فارسان با اشاره به افتتاح نمايشگاه "معرفي مشاغل" در هنرستان ايثار گفت: همه ساله يکم تا هفتم ارديبهشت ماه به عنوان هفته مشاغل گرامي داشته مي شود.

وي اظهار کرد: به همين مناسبت به منظور شناساندن رشته هاي فني و حرفه اي و مشاغل مربوط به اين رشته ها، نمايشگاه "معرفي مشاغل" در هنرستان دخترانه ايثار گشايش يافت.

کيانوش بزرگ نيا افزود: آثار ارائه شده در اين نمايشگاه، هنر و دستاوردهاي دانش آموزان و هنرجويان اين هنرستان براي شناساندن رشته هاي تحصيلي و مشاغل مربوطه است.

بزرگ نيا با بيان اينکه اين نمايشگاه تا پايان ارديبهشت پذيراي علاقه مندان است، ابراز کرد: از مدارس دخترانه نيز براي بازديد از نمايشگاه در راستاي معرفي مشاغل و ياري رساندن به آنان در انتخاب رشته و شغل دعوت شده است.


 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html